SEM - Keresőmarketing
(Google Ads, Microsoft Advertising)

A VELUX védjegy mint kulcsszó

A Google engedélyezi a kompatibilis termékeket értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők számára a VELUX védjegynek valamennyi keresőben használható, a márkakereskedők áruházaiba és weboldalaira látogatói forgalmat irányító kulcsszóként történő megvásárlását.

A márkakereskedők nem irányíthatnak kizárólag nem kompatibilis termékeket értékesítő vagy népszerűsítő céloldalakra látogatói forgalmat a VELUX kulcsszavaival.
 

A VELUX védjegy mint hirdetésszöveg

A VELUX termékeket és kompatibilis termékeket egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők akkor használhatják a VELUX védjegyet a hirdetésszövegek elérést útvonalnak látszó megjelenítési URL-címében, ha a hirdetésszövegek olyan céloldalakra irányítanak látogatói forgalmat, ahol csak VELUX termékek láthatók. A márkakereskedők nem használhatják a VELUX védjegyet a hirdetésszövegek leírásában és címsorában.

A VELUX termékeket és kompatibilis termékeket egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők nem használhatják arra a VELUX védjegyet a hirdetésszövegek megjelenítési URL-címében, hogy olyan céloldalakra irányítsanak látogatói forgalmat, ahol nem eredeti VELUX termékek láthatók.

A kizárólag a versenytársak termékeit népszerűsítő és értékesítő márkakereskedők egyáltalán nem használhatják a VELUX védjegyet a megjelenítési URL-címben.

A VELUX és a Google nem engedélyezi a VELUX védjegy hirdetésszövegben történő használatára irányuló szövegmanipulációt (például „VELUXárnyékolók”). A VELUX Cégcsoport rögzíti az ilyen szabályszegéseket, és továbbítja az eseteket a Google-nak.

A VELUX védjegy a hirdetésszövegekben

A VELUX termékeket és a versenytársak termékeit egyaránt értékesítő és népszerűsítő márkakereskedőknek mindig meg kell adniuk a termékek névértékét (például „árnyékolók tetőtéri ablakokhoz 9000 Ft-tól”).

A kompatibilis termékeket értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők nem állíthatják be úgy a kompatibilis termékekre vonatkozó kedvezményeket, mintha a kedvezmény az eredeti VELUX termékekre vonatkozna (például „Most xx%-ot takaríthat meg, ha tetőtéri ablakhoz vásárol árnyékolót”). A VELUX termékek nem hasonlíthatók össze a versenytársnak számító márkák kompatibilis árnyékolóival. A kedvezmény esetében meg kell adni, hogy a kedvezmény az adott termékre vonatkozik.

Google Shopping (PLA)

A VELUX védjegy mint kulcsszó

A Google engedélyezi a versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők számára a VELUX védjegynek valamennyi keresőben használható, a márkakereskedő áruházaiba és weboldalaira látogatói forgalmat irányító kulcsszóként történő megvásárlását.

Szöveg a Google Shopping felületén

A VELUX Cégcsoport nem engedélyezi a kompatibilis termékek márkakereskedői számára a VELUX védjegy Google Shopping-szövegekben (például „VELUX árnyékolók”) történő használatát. Ehelyett azt javasoljuk a márkakereskedőknek, hogy amikor a kizárólag a versenytársak termékeit megjelenítő céloldalakra szeretnének látogatói forgalmat irányítani, általános kifejezéseket használjanak (például „árnyékolók tetőtéri ablakokhoz”).

Képek a Google Shopping felületén

Az eredeti VELUX képek nem használhatók a versenytársak termékeinek népszerűsítésére és értékesítésére a Google Shopping rendszerében.

SEO - Keresőoptimalizálás

Oldalcímek, metaleírások, címsorok és fejlécek, a képekhez tartozó ALT címkék és linképítés

A kompatibilis termékeket értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők nem használhatják a VELUX védjegyet (például „VELUX tetőtéri ablakok”, „VELUX ablakok” vagy „VELUX árnyékolók”) az oldalcímekben, a címsorokban és a fejlécekben, a metaleírásokban és a képekhez tartozó ALT címkékben, ha a versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő oldalakra szeretnének hivatkozni.

A márkakereskedők ezenkívül nem használhatják a VELUX védjegyet a versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő oldalakhoz használt linképítéshez.

Kedvezmények és árak

A versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő márkakereskedőknek mindig fel kell tüntetniük a termékek névértékét (például „árnyékolók tetőtéri ablakokhoz 9000 Ft-tól”).

A versenytársak termékeit értékesítő és népszerűsítő márkakereskedők nem állíthatják be úgy a kompatibilis termékekre vonatkozó kedvezményeket, mintha a kedvezmény az eredeti VELUX termékekre vonatkozna (például „Most xx%-ot takaríthat meg, ha tetőtéri ablakhoz vásárol árnyékolót”). Mivel a két termék nem hasonlítható össze, ez a gyakorlat tiltott. A kedvezmény esetében meg kell adni, hogy a kedvezmény az adott termékre vonatkozik.