Ha hatékonnyá szeretné tenni internetes marketingtevékenységét, akkor tökéletesen ismernie kell az ehhez szükséges speciális eszközöket. Ha szerzett már tapasztalatot a keresőmarketing (SEM), a keresőoptimalizálás (SEO), a közösségi médiára épülő marketing és a közösségi hálók (például a YouTube, az Instagram vagy a Twitter) használatáról, akkor az online marketing hatékonyságának növelése sem okozhat gondot.
Ha azonban globálisan ismert címkét (jelen esetben a VELUX védjegyet) kell használnia, akkor a marketingtevékenységek kezelése jóval bonyolultabbá válik.
Az alapszabályok
A lényeget összefoglalva: a VELUX védjegy csak akkor használható, ha a marketingtevékenység közvetlenül eredeti VELUX termékekhez vagy a VELUX tetőtéri ablakokkal kompatibilis termékekhez kapcsolódik. A VELUX védjegy nem használható arra, hogy növelje a versenytársak nem kompatibilis termékeit népszerűsítő weboldalak látogatottságát.
Ez a szakasz részletesen ismerteti a VELUX márkakereskedők számára kötelezően betartandó szabályokat. Ha Ön kompatibilis és nem kompatibilis termékeket egyaránt értékesít, kattintson további információért, és tanulmányozza a vonatkozó korlátozásokat.