VELUX termékjavítás, -csere ügyintézés
A VELUX termékeket kiemelkedően hosszú távra gyártjuk. Tetőtéri ablakaink a minőség és a megbízhatóság szinonímájává váltak az elmúlt évtizedekben, mégis előfordul, hogy termékeink szállítás közben, vagy beépítés előtt megsérülnek, ritkább esetben hiányosan kerülnek csomagolásra.
Sérült csomagolás
Kérjük, hogy minden áru átvételekor ellenőrizze a termék csomagolásának sértetlenségét. Jelentős sérülés esetén a terméket ne vegyék át.
A csomagolás minimális külső sérülésekor a szállítólevélen tüntesse fel az észlelt sérülést, így amennyiben a termék későbbi kicsomagolásakor az észlelt sérülés a terméket is érintette a termék cseréjét érvényesíteni tudja.
Hiányos csomagolás
A beépítő szakemberek illetve vásárlók számára javasolja a beépítési munkálatok megkezdése előtt ellenőrizni - a termék beépítési útmutató alapján - hogy minden a beépítéshez szükséges alkatrész a csomagban van-e.
Fontos, hogy terméksérülés vagy hiányos termék esetén ne kezdjék meg a termék beépítését, hanem közvetlenül Ügyfélszolgálatunkkal vegyék fel a kapcsolatot, hogy az esetlegesen hiányzó alkatrészt mihamarabb pótolni tudjuk.
Sérült vagy hiányos termékek cseréjét kérjük, a VELUX Vevőszolgálatnál jelezze telefonon + 36 1 436 0601 számon vagy a vevoszolgalat@velux.com e-mail címen. A beazonosításhoz mindenképpen szükség lesz az áru megrendelési, szállítólevél vagy számla számára.
Garanciális javítás vagy csere
A VELUX jótállási kötelezettsége a termékek vásárlóival szemben áll fenn és a jótállási időszakon belül érvényesíthető, melynek meghatározására általában a vásárlást igazoló számla szolgál. A termékek garanciális javítása, cseréje, azaz a jótállás érvényesítése abban az esetben lehetséges, ha a termékre vonatkozó jótállás alapján a gyártói felelősség egyértelműen azonosítható és az a gyártó részéről elismerésre kerül. A hibajelenséget a VELUX szervizszolgálata általában helyszíni megtekintéssel vizsgálja meg. A megállapított hiba mértékétől függően a vásárlót garanciális javítás, illetve termékcsere formájában kompenzálhatjuk.
A jótállási igényt a VELUX Vevőszolgálatnál jelezheti Ön vagy vásárlója telefonon
+ 36 1 436 0601 számon vagy a
vevoszolgalat@velux.com e-mail címen.
A VELUX termékekkel kapcsolatos reklamációhoz, kérjük képek csatolását.
Visszáru, jóváírás
Ha a VELUX Magyarország Kft. által visszaigazolt megrendelést vissza kívánja vonni, vagy a már leszállított VELUX terméket szeretné visszaszállíttatni, a VELUX Magyarország Kft. a megrendelt, illetve már leszállított VELUX termékek után a már teljesített eredeti vételárat visszafizeti, kezelési költség felszámításával.