A Google csak a védjegy tulajdonosának engedélyezi a védjegy használatát a hirdetésszövegek leírásában és címsorában (kivéve Nagy-Britanniában, Írországban, az Egyesült Államokban és Kanadában).
A hirdetések akkor használhatják a védjegyet a hirdetésszövegben, ha megfelelnek az alábbi követelményeknek:
Viszonteladók: A hirdetés céloldala elsősorban a védjegyhez kapcsolódó termékeket vagy szolgáltatásokat, illetve ezek összetevőit, cserealkatrészeit vagy kompatibilis termékeit értékesíti (vagy egyértelműen ezek értékesítését segíti elő). A céloldalnak egyértelműen lehetőséget kell biztosítania a termék vagy a szolgáltatás megvásárlására, illetve kereskedelmi jellegű információkat – például díjakat és árakat – kell megjelenítenie a termékről vagy a szolgáltatásról.
Információs webhelyek: A hirdetés céloldalának elsődleges rendeltetése, hogy tájékoztató jellegű részletekkel szolgáljon a védjegyhez kapcsolódó termékekről vagy szolgáltatásokról.
A viszonteladókra és információs webhelyekre vonatkozó irányelvek értelmében az alábbiak nem engedélyezettek:
- A védjegyre kereskedelmi célból utaló hirdetések.
- Olyan hirdetések, amelyeknek a céloldalán a felhasználóknak sok információt kell megadniuk ahhoz, hogy megjelenjenek a kereskedelmi jellegű információk.
- Az olyan hirdetések, amelyeknél nem világos, hogy a hirdető viszonteladó vagy információs webhely.
A VELUX Cégcsoport és a Google nem engedélyezi a szövegmanipulációt a hirdetésszövegekben (például „VELUXárnyékolók”). A VELUX Cégcsoport rögzíti az ilyen szabályszegéseket, és továbbítja az eseteket a Google-nak. A szövegmanipuláció az irányelvek megsértésének számít.