A VELUX ACTIVE with NETATMO és a VELUX App Control csak az io-homecontrol vezeték nélküli kommunikációs használatával képes megtalálni a VELUX (és bizonyos Somfy) termékeket.
A homlokzati árnyékolók egyébként nem kompatibilisek.
FONTOS: A telepítés megkezdése előtt ellenőrizze, hogy a VELUX távirányító vagy a fali kapcsoló megfelelően van-e párosítva a termékkel és hogy teljesen működőképes-e. NE állítsa vissza a gatewayt, amíg nem ellenőrizte az alábbiakat:
Távirányító (kétirányú) kijelzővel és visszajelzéssel használata esetén:
1. Ellenőrizze, hogy a távirányító által ismert összes termék működtethető-e onnan, ahol a gateway van.
- Ha „nincs kapcsolat” visszajelzést kap, próbáljon közelebb lépni a termékhez, és próbálja újra – ha sikerrel jár, akkor vigye a gatewayt erre a pozícióra.
- Ha „rossz biztonsági kulcs” visszajelzést kap, ellenőrizze a távirányító utasításait, hogy miként szerezhet be új, érvényes biztonsági kulcsot.
2. Ellenőrizze, hogy van-e „fő” vezérlője az egész háznak, vagy az egyes helyiségeket külön vezérli.
- Ha van „fő vezérlő”, mindig használja ezt a termék regisztrálásához.
- Ha minden szoba külön vezérlővel rendelkezik, adja hozzá az első távirányító termékeit az alkalmazásához, és csak ezekkel termékekkel végezze el a beállítást. A fennmaradó termékek hozzáadásához lépjen az alkalmazásban a „Beállítások > Új termék telepítése > Új ablak telepítése > Következő” menüpontba, és kövesse az alkalmazáson belül megjelenő utasításokat. Megjegyzés: A távirányító utasításai kissé eltérhetnek, mivel jelenleg a folyamat során egyezteti a biztonsági kulcsokat.
3. Ellenőrizze, hogy a megfelelő vezérlési lehetőséget választotta-e ki az alkalmazásban (az egyirányú távműködtetésű egységek megtalálhatók a „Nincsenek ilyen távirányítóim” gomb megnyomásával).
4. Próbálja meg bezárni az alkalmazást, és nyissa meg újra, hogy lássa, van-e befejezetlen telepítése. Ha igen, fejezze be az adott telepítést.
Visszajelzés nélküli (egyirányú) fali kapcsolót használ VAGY különféle távirányítók általi vezérlést? (egy- és kétirányú):
1. Ellenőrizze, hogy van-e párosítva kétirányú távirányító a termékeivel. Ha igen, használja ezt, amikor a termékeket hozzáadja a gatewayhez (lásd fent).
2. Ellenőrizze, hogy a fali kapcsoló által ismert összes termék működtethető-e onnan, ahol a gateway van. Ha nem sikerül a termékek vezérlése, próbáljon közelebb lépni a termékhez, és próbálja újra – ha sikerrel jár, akkor vigye a gatewayt erre a pozícióra. Ellenkező esetben nézze meg a távirányító távműködtetésre vonatkozó utasításait a fali kapcsoló és a termék párosításához.
3. Ellenőrizze, hogy a termék mozog-e, amikor lenyomja a fogaskerék gombot a fali kapcsolón (a régebbi távirányítókon a reset gombot); ez jelzi, hogy a regisztráció sikeres volt. Ha a termék nem mozog, próbálja újra megnyomni a fogaskerék gombot a fali kapcsolón (a régebbi távirányítókon a reset gombot).
4. Ellenőrizze, hogy a megfelelő vezérlési lehetőséget választotta-e ki az alkalmazásban (az egyirányú távműködtetésű egységek megtalálhatók a „Nincsenek ilyen távirányítóim” gomb megnyomásával).
5. Próbálja meg bezárni az alkalmazást, és nyissa meg újra, hogy lássa, van-e befejezetlen telepítése. Ha igen, fejezze be az adott telepítést.
Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, akkor sajnos kénytelen visszaállítani a gyári beállításokra azokat a VELUX-termékeket, amelyeket nem talált meg a gateway. Felhívjuk figyelmét, hogy a gyári beállítások visszaállításához szükséges, hogy fizikailag is hozzáférjen a termékekhez.
A termék visszaállítása után a termékre vonatkozó korábbi vezérlései már nem működnek. Ennek megfelelően újra párosítania kell a távműködtető egységet a termékkel – kérjük, olvassa el az ablakra/kiegészítőre vonatkozó utasításokat a termék visszaállításáról és a távműködtető egység ezt követő párosításáról.